2 תשובות
יש כזה שתיקה.. ואז הוא נותן לך לדבר כזה, והוא לפעמים שואל דברים, אבל בעיקרון את מדברת על מה שאת רוצה, אין מה להילחץ (:
פגישת הכרות הוא שואל אותך כל מיני שאלות על עצמך ועל המשפחה
והוא מנסה להכיר אותך ובמה את זקוקה לטיפול ועזרה