7 תשובות
תלכי לרופא זה קצת מוגזם
שואל השאלה:
כן רק שעכשיו הכל סגור חוץ מטרם וטרם זה רק אם משהו קיצוני קורה לא? זה לא טיפה מוגזם? גם לא באלי לטרטר את אמא שלי אימאלה מה לעשות כואב לי
כן רק שעכשיו הכל סגור חוץ מטרם וטרם זה רק אם משהו קיצוני קורה לא? זה לא טיפה מוגזם? גם לא באלי לטרטר את אמא שלי אימאלה מה לעשות כואב לי
אנונימית
תלכי לרופא, אל תשאלי את זה כאן
אז לכי לטרם
שואל השאלה:
אוקיי רק מה אני אומרת לאימא שלי כי בכללי אני מרגישה טיפה יותר טוב מהבוקר והצהריים חוץ מהבטן שמרגישה בול אותו הדבר ואפילו יותר גרוע
אוקיי רק מה אני אומרת לאימא שלי כי בכללי אני מרגישה טיפה יותר טוב מהבוקר והצהריים חוץ מהבטן שמרגישה בול אותו הדבר ואפילו יותר גרוע
אנונימית
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב בכלל וכואבת לך הבטן כבר הרבה זמן
שואל השאלה:
אוף היא ישנה לא באלי אני אשים כרית על הבטן
אוף היא ישנה לא באלי אני אשים כרית על הבטן
אנונימית
באותו הנושא: