16 תשובות
ברור
כן
שואל השאלה:
חברות שלי אמרו שלא כי תמיד יש צד אחד שמרגיש משהו כלפי הצד השני:/
אנונימית
אם יש משיכה, לדעתי בלתי אפשרי
אנונימית
לא חייב להיות
זה מבאס אם יש אבל לא תמיד
כן, הרבה פעמים זה לא קורה כי מתפתחים רגשות, אבל זה אפשרי עם האנשים הנכונים
אנונימית
לדעתי כן
כאילו אני מודע למצב כזה שיש התאהבות בידידות דרך חברים שלי שיש מישהי סלבורה שהרוב היו בקטע עליה(משהו כמו 4-5) אני אישית חא כי אני לוקח אותה כידידה אנינגם יודע מתי זה ישעדות ואני מתנתק מהרגש (ולמרות זאת אני עדין חושב שהיא נראית פצצה)
כן
וזה קורה לי הרבה
אפשר להיות חברים ממש טובים
ואין משיכה בכלל
והכל בסדר
כן
יש לי הרבה חברים גם בנים וגם בנות אני לא מתאהבת בכל דבר שזז
זה כמו שתגידי שללסביות לא יכולות להיות חברות בנות כי היא תתאהב בהן זה לא עובד ככה
חדמש כן
לא זה רק סטיגמה
אין דבר כזה ידידים ברגע שתנסי לנשק אותו הוא ימשיך כי הוא רוצה אותך מעבר אבל הוא ידיד שלך רק כדי האופציה הזו לזוגיות זכרו את זה ואתם יכולים לנסות זה עובד
כן, אבל בדרך כלל לא, בעיקר אם הם לא חברי ילדות