6 תשובות
שואל השאלה:
לא זה דרך הפייסבוק אני לא מכירה אותם
לא זה דרך הפייסבוק אני לא מכירה אותם
אנונימית
תדעי שהמעט בהכרח שיהיה מתח מיני באוויר, לפחות עבור הבנים, לפחות בחלק משמעותי של הזמן. יותר ממה שאת חושבת.
תקחי את זה בחשבון.
אולי את רוצה, אני רק מוודא שאת יודעת.
תקחי את זה בחשבון.
אולי את רוצה, אני רק מוודא שאת יודעת.
זה כמו בניו גירל
רק אם את דתייה אני חושבת שעדיף בנות לא?
רק אם את דתייה אני חושבת שעדיף בנות לא?
לא.
אנונימית
לא, בטח אם את דתיה
באותו הנושא: