11 תשובות
לחזור לעצב בתים בסימס
להמשיך לעצב בתים במקום אחר
וואי גם אני אני צריכה להגמל מזה באמת זה מזעזע
לחזור לעצב בתים בסימס
שואל השאלה:
אבל אני בלימודים עכשיו ויש דברים חשובים יותר בחיים שלי. אני מרגישה רע כי זה לא באמת חשוב.
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת. אני אחזור עכשיו בחופש
אני חייבת משהו לברוח אליו מכל הטירוף הזה
אנונימית
אפשר לשלב בין בין הלימודים לזה זה לא כזה מסובך
שואל השאלה:
אבל הלימודים תובעניים ויש דברים יותר משמעותיים שאפשר לעשות.
אנונימית
תלמדי אדריכלות
שואל השאלה:
לא לא אני אוהבת את זה שזה כיף, שזה משחק ואין ציונים ואין איזה חוקים מסוימים..
אנונימית
אם את מתגעגעת לשחק אז תשחקי