5 תשובות
אממ הייתי והיה לי רק צינון
אני יצאתי חיובית אתמול
עשיתי בדיקה כי אימא שלי חלתה
עשיתי בדיקה כי אימא שלי חלתה
חולה עם תסמינים
חבר שלי היה חולה קורונה ולא היה לו תסמינים אבל כנראה בגלל שהוא מחוסן
אחותי כן
באותו הנושא: