15 תשובות
שואל השאלה:
באמת כאילו כולם פה סנובים או סתם לא רוצים קשר עם אף אחד , זה לא כיף /:
למה לדלג עליי? :(
שואל השאלה:
קיבלת
שואל השאלה:
כם אבל אם אפשר אז למה לא בעצם?
שואל השאלה:
לא מצאתי פה אנשים טובים , אולי אחד ממאה
^ כן אני
אני בן אדם טוב
בעיקרון ממש קשה למצוא אנשים כאלה בסטיפס אבל הם קיימים
לא יודעת מי את אבל אני חולה עלייך
זה לר קשור לטוב או לא,לפעמים אנשים פשוט לא בוייב שלך,אין מה לחשוב על זה יותר מדי
אני נורמלית אבלל
אני נורמלית אבל
אני לא חושבת שזה כל כך קשה, אתה בסך הכל יום אחד פה
אתה תמצא
אני נורמלית
מצטרף לשאלה