3 תשובות
רק נראה לך ככה
ישראלים אוהבים לעשות רומנטקיזציה לחול אבל הכל אותו חרא
החורף בישראל הוא מגוחך ,

מעין חורף ש-מהול ב-קיץ
הכל יכול להיות אחרת
אבל מה לעשות ש-ככה ראינו בשנים האחרונות
ב ניו-יורק מרגישים חורף למשל
גם ב-אירופה החורף הוא סבבה (לאוהבי החורף שבינינו)
כאשר חוצים את הכביש במעבר חציה והאור ברמזור אדום אז אכן מבוצעת עבירה
emr