10 תשובות
לכי על זה בדיוק כתבתי שאלה דוחה
אנונימי
לגמרי כן פנימייה זאת את החוויות הטובות בחיים
דומה*
אנונימי
שואל השאלה:
מה כתבת? אתה בפנימיה?
מה כתבת? אתה בפנימיה?
לא כתבתי שאני רוצה לצאת או משהו בשטח והתחלה חדשה ... הייתי בפנימיה זה אחד הדברים הטובים זה גם התחלה חדשה וגם תפתחי שם ויהיה לך זמן לחשוב ולמצוא דברין שאת אוהבת.. הייתי רק חודשיים)
אנונימי
שואל השאלה:
איזה פנימיה היית? תודה על העזרה❤
איזה פנימיה היית? תודה על העזרה❤
הייתי בנירים זה פנימיה חצי צבאית כזאת כאילו די קשה אבל יש שם גם הרבה דברים ופעילויות והמון דברים מעניינים , אנשים איכותיים אבל זה לכאלה שהסתבכו עם החוק וכאלה..
אבל יוצאים משם מאושרים
אבל יוצאים משם מאושרים
אנונימי
זה פנימיה איכותית של השייטת
אנונימי
תשאלי את עצמך הכי טוב .. למה את רוצה לעבור לפנימייה מה הבונוסים ומה המינוסים
יש המון פנימיות שאת יכולה להחליט וכאלה שיתאימו לך יותר ופחות
כל מיני קורסים וחוגים וואלה זה אחלה
האמת אני לא ממש מבין בזה
יש המון פנימיות שאת יכולה להחליט וכאלה שיתאימו לך יותר ופחות
כל מיני קורסים וחוגים וואלה זה אחלה
האמת אני לא ממש מבין בזה
אנונימי
המון בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: