התחברות
הרשמה
למה אתם מתחפשים ובאיזו כיתה אתם? ♥
28 בינואר 2013, 16:49
תחפושות
פורים
חגים
תחפושות פורים
תחפושת
כיתה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
למה אתם מתחפשים בפורים? D: (ובאיזה כיתה אתם)
למה אתם מתחפשים ואיזה כיתה אתם?
באיזה יום מתחפשים אצלכם? ולמה אתם מתחפשים?
בכיתה ז' עדיין מתחפשים? או שזה די ילדותי...?
אתם מתחפשים מחר? ואם כן-למה אתם מתחפשים?
באיזה יום מתחפשים? חמישי או שישי
אתם מתחפשים? (תענו מי שכיתה ח-ט)
בכיתה י' בדרכ מתחפשים? ולמה אפשר להתחפש?
מתי פורים - באיזה יום מתחפשים והאם יש יום חופש?
באיזה יום מתחפשים בבתי הספר? איזה תאריך?
באיזה תאריך יוצא פורים השנה? מתי מתחפשים?