18 תשובות
יום רביעי הייתי בבידוד פעמיים.
בשלישי היה לי יום מגמה והמדריך היה חולה קורונה, גיליתי את זה ביום רביעי בשעה 3 וחצי בערך.
עשיתי בדיקה ובסביבות השעה שבע יצאתי מבידוד עם בדיקה שלילית.
ביום ראשון ושני, נסעתי עם חולת קורונה בהסעה של הישוב שלי. גיליתי את זה ברביעי בשעה שמונה בערך.
אבל בגלל שכבר עשיתי בדיקה באותו יום ויצאתי שלילית, הייתי פטורה מהבידוד השני.
בשלישי היה לי יום מגמה והמדריך היה חולה קורונה, גיליתי את זה ביום רביעי בשעה 3 וחצי בערך.
עשיתי בדיקה ובסביבות השעה שבע יצאתי מבידוד עם בדיקה שלילית.
ביום ראשון ושני, נסעתי עם חולת קורונה בהסעה של הישוב שלי. גיליתי את זה ברביעי בשעה שמונה בערך.
אבל בגלל שכבר עשיתי בדיקה באותו יום ויצאתי שלילית, הייתי פטורה מהבידוד השני.
הייתי בבידוד ליום ביולי עד שקיבלתי תשובה שלילית
כי הייתה חיילת חולה במחלקה
כי הייתה חיילת חולה במחלקה
מתחילת הקורונה לא הייתי פעם אחת
מחמישי עד היום. מאומתת במחלקה שלי על ההתחלה של הטירונות :)
היום בבידוד
יום ראשון יוצאת מבידוד
יום ראשון יוצאת מבידוד
שבוע שעבר כי היו לי מלא חולים בכיתה
שואל השאלה:
וואו זה הזוי כולם בבידוד, איך הממשלה חושבת שאפשר להתנהל ככה?
וואו זה הזוי כולם בבידוד, איך הממשלה חושבת שאפשר להתנהל ככה?
אנונימית
כל יום מתגליפ 2 תלמידים בשכבה עם קורונה ומשרד החינוך לא אישר לבית ספר שלי לעבור לזום
מטומטם
מטומטם
שואל השאלה:
פשוט אדיוטים
פשוט אדיוטים
אנונימית
שואל השאלה:
וגם עכשיו מחוסנים לא צריכים בידוד במידה ונחשפו לחולה קורונה משמע אם יש מאומת בכיתה שלי אני צריכה בידוד שבועיים והם לא עושים בידוד אפילו שהם עדיין יכולים להדביק ולהידבק וזה לא קשור עכשיו רק לסכסוך על החיסונים זה כבר קשור לעובדה שכל ההתנהלות שלהם הזויה וכל החלטה יותר מפגרת מקודמתה
וגם עכשיו מחוסנים לא צריכים בידוד במידה ונחשפו לחולה קורונה משמע אם יש מאומת בכיתה שלי אני צריכה בידוד שבועיים והם לא עושים בידוד אפילו שהם עדיין יכולים להדביק ולהידבק וזה לא קשור עכשיו רק לסכסוך על החיסונים זה כבר קשור לעובדה שכל ההתנהלות שלהם הזויה וכל החלטה יותר מפגרת מקודמתה
אנונימית
אבל הפ כן עושים בדיקה
במידה והיא שלילית הם יוצאים מבידוד
שואל השאלה:
כן אבל את מבינה למה זה לא פייר?
למה הלא מחוסנים לא יכולים לעשות בדיקה ולצאת מבידוד גם? למה הם חייבים להמשיך לשהות בבידוד גם במידה והם שליליים? זו סתם הפליה
כן אבל את מבינה למה זה לא פייר?
למה הלא מחוסנים לא יכולים לעשות בדיקה ולצאת מבידוד גם? למה הם חייבים להמשיך לשהות בבידוד גם במידה והם שליליים? זו סתם הפליה
אנונימית
ככה זה היה לפני שהיו חיסונים
ההסבר לזה היה שכנראה קשה לראות בבדיקה אם אתה חיובי גם אם אתה חיובי, כי אחרי 4 ימים מהיום שנחשפת לחולה אפשר לראות את זה
ואם נבדקת לפני שעברו 4 ימים לא בטוח יראו את זה
אז עדיף להיות בבידוד
לא מבינה את הקטע הזה של מחוסנים, אני לא מחוסנת מסיבות רפואיות וזה מעצבן
יש לי 3 מבחנים לעשות במועד ב' אחד וזה בגלל הבידוד הזה
ההסבר לזה היה שכנראה קשה לראות בבדיקה אם אתה חיובי גם אם אתה חיובי, כי אחרי 4 ימים מהיום שנחשפת לחולה אפשר לראות את זה
ואם נבדקת לפני שעברו 4 ימים לא בטוח יראו את זה
אז עדיף להיות בבידוד
לא מבינה את הקטע הזה של מחוסנים, אני לא מחוסנת מסיבות רפואיות וזה מעצבן
יש לי 3 מבחנים לעשות במועד ב' אחד וזה בגלל הבידוד הזה
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הופך את המחוסנים לראויים לפתור מבידוד? סליחה מה ההבדל בינם לביני? זה כבר נהפך למניפולציה חסרת משמעות שנועדה רק כדי ללחוץ על אנשים להתחסן (פרט לזה שהחיסון הזה אפילו לא עובד כיוון שגם מחוסנים נדבקים משמע הוא אפילו לא ראוי להיקרא חיסון)
לא הבנתי מה הופך את המחוסנים לראויים לפתור מבידוד? סליחה מה ההבדל בינם לביני? זה כבר נהפך למניפולציה חסרת משמעות שנועדה רק כדי ללחוץ על אנשים להתחסן (פרט לזה שהחיסון הזה אפילו לא עובד כיוון שגם מחוסנים נדבקים משמע הוא אפילו לא ראוי להיקרא חיסון)
אנונימית
המטרה של החיסון זה שאם מישהו מחוסן ידבק הוא יקבל את זה פחות קשה מלא מחוסן..
אני עכשיו בבידוד ראשון כבר 4 ימים:) כי נדבקתי
אני גם חושבת שזה מטומטם לחלוטין ההנחיות למי שנחשף לחולה מאומת השבוע קיבלתי הודעה מבית ספר שנחשפנו ואמרו שמחוסנים צריכים בדיקת אנטיגן אחת שלילית וזהו ולא מחוסנים צריכים גם בידוד של חמישה ימים וגם שתי בדיקות פיסיאר שליליות מה שמטומטם כי גם מחוסנים יכולים להידבק עובדה אני נדבקתי ואני מחוסנת
אני הייתי ממש בלחץ שאם אני אצא שלילי באנטיגן ואולי הקורונה לא התפתחה אצלי ואני אגלה מאוחר מידי ואדביק וזה מה שבאמת קורה עם מלא אנשים זה למה יש הידבקות המונית
אני גם חושבת שזה מטומטם לחלוטין ההנחיות למי שנחשף לחולה מאומת השבוע קיבלתי הודעה מבית ספר שנחשפנו ואמרו שמחוסנים צריכים בדיקת אנטיגן אחת שלילית וזהו ולא מחוסנים צריכים גם בידוד של חמישה ימים וגם שתי בדיקות פיסיאר שליליות מה שמטומטם כי גם מחוסנים יכולים להידבק עובדה אני נדבקתי ואני מחוסנת
אני הייתי ממש בלחץ שאם אני אצא שלילי באנטיגן ואולי הקורונה לא התפתחה אצלי ואני אגלה מאוחר מידי ואדביק וזה מה שבאמת קורה עם מלא אנשים זה למה יש הידבקות המונית
אנונימית
שואל השאלה:
^בדיוק. למה שיסגרו אותנו ולהם יתנו לצאת? זו סכנה
^בדיוק. למה שיסגרו אותנו ולהם יתנו לצאת? זו סכנה
אנונימית
באותו הנושא: