7 תשובות
פשוט תקבעו להיפגש
תראי איך הולך מפגישה לפגישה
אני בטוחה שאם הוא ירצה אז זה גם יהיה הדדי מהצד שלו ואם שניכם תנסו לזרום ויהיה ניצוץ הכל יקרה מעצמו
תהיי את אל תחשבי יותר מדי
אל תצפי יותר מדי מההתחלה
שואל השאלה:
אנחנו נפגשים לפחות פעם בשבוע אם לא יותר כבר לא פעם שאני רואה אותו זה כמעט קורה אני מרגישה שהוא מחכה שאני יעשה תצעד הראשון כי הוא חודב שאני מפחדת אולי (ואני ממש מנסה להראות שלא) כבר לא בא לי לחכות לו שהוא יעשה משהו בא לי אותו כל כך בא לי לנשק אותו להגיד שהוא שלי אבל אני באמת לא יודעת מה צריך לעשות
לדבר איתו או פשוט לקלוט סיטואציה וליזום נשיקה?
אנונימית
תקשיבי אז
תנסי להראות לו יותר שאת בקטע
יותר להגיע למומנטום כזה חחח
לקרבה
נגיד כשאתם מתחבקים אז להישאר קרובים אחרי החיבוק
תסתכלי לו בעיניים
אפילו כשאתם יושבים.. לאט לאט
כאילו תנסי להראות לו שיש אישור מהצד שלך חחח ושהוא יכול לנשק אותך
שואל השאלה:
נגיד וקורת נשיקה מה אחרי? לדבר איתו על זה או שזה ברור
אנונימית
על מה ? על זה שלא היה לך חבר רציני ?
אם בא לך לדבר על דברים רציניים תנסי לרמוז ככה לאט לאט ולהגיע לנושא שיחה על דברים כאלה ואז תוכלי לשתף יותר בטבעיות שאף פעם לא היית במשהו רציני כי לא היה מישהו שבאמת עניין אותך או ואטאבר
וזאת מי שאת אל תתביישי בכלום :) בהצלחה לכם
שואל השאלה:
לא לא כאילו על מה שקורה בנינו קשה לי בלי לדעת מה קורה זה מתסכל
אנונימית
אז תעשי שיחת יחסינו לאן
באמת תהיי פתוחה בקשר לזה זה הכי לגיטימי ונורמלי שתעשו את השיחה הזאת