8 תשובות
זה לא נורא
ממש לא בריא. צריך להזריק רק חיסונים לפי דת ודין פאוצ'י
שואל השאלה:
ולאכול רק פירות וירקות (על פי כת מתנגדי הקורונה)
כן ולחיות בקולוניות בסגנון פאודלי כמו במאה ה12 לעשות פיפי בחצר ולהתקלח בנהר ולגדל פירות וירקות לאדון שרק לו מותר לצוד ולדוג ולאיכרים מותר לאכול רק חיות משק אבל בגלל שמבחינתם אבן יותר בריאה מבשר אז הם אוכלים רק ירוק ובגללם ארנב הולך לישון רעב כל ערב
שואל השאלה:
בדיוק! צריך ללמוד מהמומחים איך לחיות בריא! תעקבי אחרי ד"ר אריה אבני! הוא אומר שאפשר להירפא מכל מחלה אם רק מפסיקים לאכול מוצרי חלב! בואי נהיה טבעונים ונאכל 30 בננות ביום!
אוייש נו שמעתי על המשוגעים האלו, חיים על שיקיים ומדיטציה כל היום
אני שונאת מדיטציה כלכך מעדיפה להישאר בבית כל חיי מאשר לחיות על פירות וירקות ומדיטציה
שואל השאלה:
על אלמן שמעת?