4 תשובות
נפלת בבעיה אחות
דברי איתו על זה
דברי איתו על זה
שהנשיקה הייתה רק נשיקה. תדברי איתו
דברי איתו
אם הוא מתחיל איתך אז תגידי לו שאתתלא מרגישה כמוהו, ואם הוא לא מתחיל איתך אז פשוט את תיזמי את השיחה ותגידי לו יפה שאם הוא דלוק עלייך אז את מצטערת אבל את לא באותו גל
באותו הנושא: