3 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה, נגיד יביאו לי עוד כמה ימים, אז זה בסדר להתחיל לקחת רגיל? או שאני אמורה לחכות שוב למחזור וכביכול להתחיל מחדש?
אנונימית
יש הוראות, אם פספסת רק אחת לקחת שתיים כשיהיה לך שוב.
לא עושים כלום עד שיביאו
באותו הנושא: