7 תשובות
שהתקשורת אוכלת את הראש בשטויות כדי שנתחסן
מלא אנשים מתו מהקורונה או חלו קשה בגלל זה
כי החיסונים זה מסחרה של כסף. לפני החיסונים**כל** הרופאים אמרו לקחת ויטמין די ושזה יגן מהקורונה. איך שהגיעו החיסונים לארץ, פתאום כל הרופאים שכחו את כוחו של הויטמין די...
אנונימי
כי יש זנים חדשים וכי אנשים כבר לא מפחדים וב2020 היו 2 סגרים
לא כולם נשארו בחיים :/
ומספר החולים לא עלה בגלל החיסונים
יש אנשים שלא נשארו בחיים.