יש לי ישיבת צוות של תנועת הנוער שלי בעיר הסמוכה שאני גרה שם, וכדי שלא אצטרך לחזור אל כל הדרך, ושוב ללכת למחרת לבית ספר (אני גרה בעיר א', והישב''צ והבית ספר שלי בעיר ב'). התקשרתי למדריכה של הפנימיה בה אני נמצאת, והיא כבר למעלה משעתיים מסננת אותי!!!! שיחות, הודעות- שום תגובה!!!! התקשרתי למנהלת והיא ענתה תוך רבע שעה. אני חושבת להתחיל להתעלם מהמדריכה כמו שהיא עשתה לי, לא לשים עליה בכלל, ולא לענות לה לשום שיחה או הודעה, שתרגיש מה היא עשתה לי. בכללי היחסים שלי עם המדריכה לא משהו.