49 תשובות
שיר כיפי למה כולם בוכים
חרשוי שיר
שיחזור לשירים היפים שהיו לו פעם
קליט
מזעזע
אבל לא בגלל הגזענות סתם כי הוא נורא
אנונימית
אני פחות אוהבת אותו אבל עדיין לא הבנתי למה יש יותר מידי רעש על השיר
מילים חרא,אחלה קצב
כמו כל השירים שלו
אנונימית
כלום
אני לא אוהבת אותו ממש אז אני גם לא שומעת שירים שלו
השיר הזה שיר רגיל, אני רוסיה ובאמת לא הבנתי איפה הגזענות
אולי פספסתי משהו (כי שמעתי את השיר אולי פעם אחת אז לא ממש הקשבתי למילים)
חח הצחיק אותי הקטע שהבובה הולכת לאט כזה במילים והיא אומרת קאקדילה
אוקיי ולגבי השיר עכשיו זאת פעם ראשונה ששמעתי אותו .בעיניי הוא פשוט * גרוע*
הוא אחלה, קליט וקיצבי
לא אהבתי מה הקשר גזעני הוא רק אומר מילים ברוסית זה לא שהוא אומר משהו על רוסים או צוחק עליהם.וואלה לא הבנתי.
אנונימית
חברים הקטע הגזעני בשיר זה לא המילים ברוסית אלא זה שהוא בעצם רומז שרוסיות לא בתולות כי יענו יש את הסטיגמה שרוסיות הן זונ!ת..
אישית בתור רוסייה שלמה השיר ממש לא פוגע בי אבל החלק הזה בשיר ממש מיותר ופשוט בכללי חבל שהוא הכניס אותו
שיר יפה , לא מבינה למה כל כך הרבה נפגעו.
שיר אדיר מילים אלעד
המהומה היא כזה מתגזען, חיקוי של השפה, רמיזה שרוסיות זורמות, שותות
ה"שיר" הזה הוא "שיר" ללא משמעות, בזבוז זמן וכסף מצידם, זו לא יצירת אומנות עבורי, אין שום היגיון ב"שיר" הזה, בכלל לא בשירים של ה"יוצרים" המפורסמים של היום בישראל.
"שירים" מהסוג הזה מביישים מוזיקאים ויוצרים אמיתיים, בושה ש"שירים" כמו זה נקראים שירים, ואנשים באמת אוהבים את זה.

הוא מכיל תוכן גזעני, גם אם כן וגם אם לא, אנשים נפגעו, זה לא ישנה את המציאות + הוא הרס את המנון התקווה, שבאופן מפתיע לא שמעתי ממנו כמה חודשים בשום מקום מאז שיצא, ועכשיו גורם לקבוצה גדולה מהרוסים להעלב.

עוד "שיר" של עומר person.
שלרוסים יש זכות להעלב ולא לאהוב את השיר הזה ולא הבנתי מה זה מפריע כל כך לכולם, להרבה מהם זה מזכיר דברים מהעבר
במיוחד השורה של הבתולה שרומזת שרוסיות ז*נות ואני מכירה כמה רוסיות שהוטרדו מינית בגלל הסטיגמה הזאת.
אנונימית
לעג חד משמעי כלפי רוסים וגם כלפי דווקא בנות רוסיות (לפי מה שהבנתי וגם לפי מה שאמא שלי אמרה לי כשהיא שמעה את השיר המזעזע הזה...)

ואני בתור רוסי גאה להיות מי שאני. שעומר ילך ל'מקום אחד' עם השירים כאלו. שמח שפרסמו שיר שהוא בעצם סוג של "תגובה לעומר" לשיר המזעזע שיצר.

ואגב, אני בטוח שכנראה מישהי רוסיה אמרה לעומר 'לא' בקטע של זוגיות ואז כנראה בגלל זה הוא ככה מתנהג כלפי רוסיות ורוסיים בכללי, שזה הגיוני, ושזה באמת ממש מזעזע.

בנוסף, מה שעודד אמר^^^.
שיר שמעניין לי את התחת כל השירים שלו של צאחלות מה כולם נפלו על השיר לא מעניין רצח
זה נשמע כמו פרודיה
השיר הכי קרינג'י ששמעתי בחיים שלי
שיר בסדר גמור , לא הבנתי למה כולם על הרגליים)
מתי הוא אמר שרוסיות ז*נות?
אנונימית
סתם שיר
שיר מזעזע.
הסבר מדויק לבעיה בשיר למי שלא הבין:
https://youtu.be/b2046uhruby
אם אין לכם כוח לצפות תראו על כפול מהירות או שתדלגו ל-6:58 זה קטע שבו היא מסבירה על מסר מזעזע שמוסתר בשיר. חוץ מזה בשאר הסרטון היא מסבירה למה זה מעליב כל כך, כל הסטיגמות הגזעניות האלו.
כל הרוסים יוצאים עליו בגלל שהוא מוציא את כל הרוסים אלכוהוליסטים ואת הרוסיות זונות, וסוג של צוחק/לא מכבד אותם.
הוא לא אומר שרוסיות זונות, אבל כן רומז, מיוחד לרוסים שאומר שהם אלכוהוליסטים.

ובכללי לשאלה, השיר מכוער בכללי, רק המנגינה יפה בגלל שזו מנגינה של רוסים ודי יפה))
אנונימית
אחלה פשוט לא הבנתי למה עשו מזה סיפור
לא יםה גם בלי קשר לגזענות חח
אחלה שיר לא הבנתי מה כל המהומה
שיר גרוע.
לא הבנתי את השיר...
שיר נחמד לדעתי סתם עשו עליו דרמה אבל אני לא במקום שלהם שאני אשפוט אותם יכול להיות שהרוסים או לא יודעת באמת נעלבו מזה
אנונימית
עד שקצת שחכו מכל הסטיגמות על הרוסים
הוא הגיע :)
יאיי
גזעני
אל תצאו מלאכים, זה לא "מצחיק", מה לצחוק על גזענות
אם היו כותבים את זה על עדה אחרת
אוי ואבוי, לא היה עומר אדם יותר
מזעזע אבל זה לא קשור לרוסיות
פשוט אני שונאת אותו
שיר אחד הנדירייןם והוא ממש מצחיק
לא חושב עליו
ממש טוב אבל אפשר פרח זה ממש יעזור
לא הבנתי למה הוא ניסה להכניס את התרבות הרוסית ובחורה רוסייה למילים
וזה מזעזע כי זה לא קשור ומטומטם. כמו בערך כל שיר שמקשיבים לו כי זה של עומר אדם. מי הבן אדם שממציא את זה?
סתם ניסה לדחוף רוסית. זה פאטאתי הכתיבה גרועה. זה פשוט גרוע אין לי כוח לאנשים המטומטמים שיש בעולם
זה אחלה שיר לא הבנתי מה הקטע
בדיוק כמו כל השירים שלו. דפוקים וחסרי משמעות
אנונימית
באמת אהבתי שיר יפה
וואי מה מתלהבים מהקול הבכייני והמציק שלו דיי אנשים באמת נהנים לשמוע אותו?
אנונימית
אני אוהבת.
הוא קיצבי ואחלה שיר
אני אישית חושב שלשיר עצמו אין שום בעיה הבעיה היא כל הליצנים שיהפכו את זה לבדיחה על רוסים
עם תסתכל בין השורות תיראה שבעצם השיר מספר על נערה רוסיה ששתתה ואז עומר אדם זין אותה וכשה היא קמה היא בכלל לא בטוח חה חה עם היא בטולה לה לה
אבא שלי אומר שזה נשמע כאילו הוא שר בשירותים.. נראה לי הו פחות מתחבר אלב גם אני
אנונימית