30 תשובות
וואו כן איזה מושך לזרוק אותו לבאר
יאמי
יאמי בהחלט
לא
לא
אנונימית
אם הייתן יודעות מה זה "בונה חופשי" וכל המושג הזה "בונים חופשיים" הייתן מדברות אחרת!!!
(רמז: זה לא בן אדם שבונה איפה שבא לו)
(רמז: זה לא בן אדם שבונה איפה שבא לו)
חופש זה לחלשים
מה זה?
אנונימית
כן
לא, אנשים כאלה לא מבקשים היתרי בנייה מהמדינה והם בונים איפה שהם רוצים בלי אישור ואני לא רוצה בן זוג עבריין
אנונימי
רק אם זה בוב הבנאי
כן ברור למי יש כוח לחפש דירה בתל אביב או לשלם הון עתק כדי לבנות אחת.
עכשיו באמת, ממש לא.
עכשיו באמת, ממש לא.
רק בשביל להחזיר לו תשכל
רק אני בהתחלה חשבתי שזה בונים כאילו החיה בונה?
וכן פחות עושה לי את זה
וכן פחות עושה לי את זה
אנונימית
בטח. תמיד רציתי בית על איזה חלקת אדמה של חקלאי זקן שפועל שם כל חייו
סתם נו צוחקים
סתם נו צוחקים
פחות...
ממש לא - זה אומר שהוא בדואי.
ואני גזען.
ואני גזען.
אנונימי
די כבר עם הספאם החופר הזה
מה
עובד עבודה זרה? לא
תלוי עד כמה אנחנו חלוקים
הייתי מעדיף לצאת עם נאו נאצי שרצח יהודים מאשר לגעת בבונה חופשייה שסוגדת לשטן...
מה זה אומר בכלל
איכ
מזה בונה חופשי לעזעזל
איכס
תאמיני לי אין לך מושג בכלל על מה את מדברת
אם הייתי יוצאת עם בונה חופשי?
בטח
יוצאת איתו החוצה ומטביעה אותו בנהר
בטח
יוצאת איתו החוצה ומטביעה אותו בנהר
מה זה אפילו
אנונימית
באותו הנושא: