8 תשובות
מביאים לי בעשירי פשוט לא יוצא לי לעבוד השבוע חוץ מהיום אז הביאו לי היום
היא תביא לך לבד אל תבקשי
שואל השאלה:
ולהגיד תודה וללכת הביתה וזהו?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם היא חושבת שאני עובדת גם מחר הרי המנהלת לא שם ולה אני שולחת את המשמרות (סורי זה פעם ראשונה שלי אין לי מושג איך זה מתנהל)
אנונימית
שואל השאלה:
ולבקש מהם או שהם אמורים לדעת? כי בטח המנהלת לא תיהיה שם וזה פעם ראשונה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ומתי בדרכ מביאים לך גם בעשירי לחודש?
אנונימית
לי הביאו היום