6 תשובות
לא
לא כי היא רואה אותך... כל הקטע של בידוד זה לבד
לא
כי היא איתך
זה הקטע של הבידוד היא לא יכולה להיות עם אף אחד אפילו לא איתך
כי היא איתך
זה הקטע של הבידוד היא לא יכולה להיות עם אף אחד אפילו לא איתך
שואל השאלה:
באסה
באסה
אנונימית
לא אסור לה
נראה לי שסבבה.. נגיד אני הייתי בבידוד ואבא שלי לקח אותי לבדיקת קורונה היינו עם מסכות ב2 צדדים אחרים של האוטו (ישבתי מאחורה) עם חלונות פתוחים ואני חיובית והוא לא
באותו הנושא: