6 תשובות
שואל השאלה:
לא ביטלו בגלל הקורונה והן ממש לא מפחדות הן יוצאות כמעט כל יום עם ילדים אחרים^^
לא ביטלו בגלל הקורונה והן ממש לא מפחדות הן יוצאות כמעט כל יום עם ילדים אחרים^^
אנונימית
מזל טוב בעזרת השם היה לך רק טוב ותחגגו בפעם אחרת עם החברים שלך ותהני מצטערת שככה את מרגישה וככה עוברת היום הולדת שלך
לא נורא
לפחות גילית שהן לא אמיתיות איתך וזאת הזדמנות לנתק קשר ולחפש חברות טובות יותר
לפחות גילית שהן לא אמיתיות איתך וזאת הזדמנות לנתק קשר ולחפש חברות טובות יותר
מזל טובב
את יודעת יכול להיות ביטלו בגלל הרורונה ופחדו
א. מלא מלא מזל טוב מאחלת רק טוב
ב. תשאלי אם רוצות לחגוג בזמן אחר או אפילו סתם זום או לראות סרט בנטפליקס פארטי
ג. עבר סביר אל תדאגי היום ישתפר לך
א. מלא מלא מזל טוב מאחלת רק טוב
ב. תשאלי אם רוצות לחגוג בזמן אחר או אפילו סתם זום או לראות סרט בנטפליקס פארטי
ג. עבר סביר אל תדאגי היום ישתפר לך
מזל טוב , מבינה מה את עוברת , מאחלת לך את כל הטוב שבעולם , שנה הבאה יהיה טוב יותר❤
אנונימית
באותו הנושא: