5 תשובות
אז תלכי זה רק ארבע שעות
אל תלכי
שואל השאלה:
ט
ט
אנונימית
הלכתי היום בשביל שעתיים מתמטיקה והבית ספר שלי שעה הליכה מהבית...
זה רק ארבע שעות של סבל ואחר כל חוזרים למיטה:)
זה רק ארבע שעות של סבל ואחר כל חוזרים למיטה:)
אל תלכי
באותו הנושא: