4 תשובות
יוצאים להפגין , פשוט לא תשמע על כך בתקשורת האהובה שלנו .
יוצאים
אבל הרבה כבר ויתרו, יודעים שזה לא ישנה שום דבר, עד כמה שזה עצוב לומר
לא יעזור והם לא רוצים להידבק
יש הפגנות