4 תשובות
יוצאים להפגין , פשוט לא תשמע על כך בתקשורת האהובה שלנו .
יוצאים
אבל הרבה כבר ויתרו, יודעים שזה לא ישנה שום דבר, עד כמה שזה עצוב לומר
אבל הרבה כבר ויתרו, יודעים שזה לא ישנה שום דבר, עד כמה שזה עצוב לומר
לא יעזור והם לא רוצים להידבק
יש הפגנות
באותו הנושא: