9 תשובות
לא נמשכת ככ לשרברבים האמת.
אני לא
תלוי
זה דיי דוחה לפעמים לא?
מי אוהבת?
אני בת ולא
שרברבים.. מוזרות
למה להכליל??
וכי כל אחת ומה שהיא נמשכת אליו
איכס זה דוחה, בחיים לא שמעתי על מישהי שאוהבת
אנונימית
יכול להיות שזה כי תחתונים זה מסתורי כזה או בגלל שיש לתחתונים קונוטציות מיניות או משהו כזה אני לא יכולה להגיד בוודאות
כי זה סקסי
סתם נו איכס