3 תשובות
תגידי למנהלת.
שואל השאלה:
טיפה הרבה פדיחות אם אני אדע אבל עבדתי מה21.12 שבעה ימים ורשמו לי רק ארבע יש לזה סיבה?
אנונימית
תגידי למנהלת אין פדיחה.. את צריכה ליידע אותה זה התפקיד שלה