3 תשובות
תגידי למנהלת.
שואל השאלה:
טיפה הרבה פדיחות אם אני אדע אבל עבדתי מה21.12 שבעה ימים ורשמו לי רק ארבע יש לזה סיבה?
טיפה הרבה פדיחות אם אני אדע אבל עבדתי מה21.12 שבעה ימים ורשמו לי רק ארבע יש לזה סיבה?
אנונימית
תגידי למנהלת אין פדיחה.. את צריכה ליידע אותה זה התפקיד שלה
באותו הנושא: