70 תשובות
אני יכול רק לאחל בריאות זהו ומה שיקרה להם הביאו את זה על עצמם
^^למה לא מתחשבים? אם את מאמינה בחיסונים תתחסני. את הרי מוגנת לא?
^ אנחנו עוזרים לקורונה להתפשט במדינה אה ? בינתיים אתם המחוסנים נדבקים חופשי באומיקרון . ותראה באיזה גל אנחנו נמצאים .
שהם בני אדם כמו כולם חח מה יש לחשוב??
אנונימית
שואל השאלה:
האומיקרון לא מזיק כמו הדלטא^^
האומיקרון לא מזיק כמו הדלטא^^
שואל השאלה:
ככה זה שאנחנו צריכים להשלים שהקורונה תמשיך להתפשט ולהתפתח וכולנו נמות בסופו של דבר אז לדעתי סתמו תפה כאילו ואם באמת יהיה חיסון שיעזור תעשו אותו
ככה זה שאנחנו צריכים להשלים שהקורונה תמשיך להתפשט ולהתפתח וכולנו נמות בסופו של דבר אז לדעתי סתמו תפה כאילו ואם באמת יהיה חיסון שיעזור תעשו אותו
^^ זה לא משנה , מבוגרים , ואנשים במצב בריאותי לא משהו יכולים לקחת את האומיקרון קשה .
אנונימית
שבגללם אני עכשיו חולה בבית בקורונה ואנחנו בדרך לגל חמישי וסגר
שיתחסנו ויסתמו את הפה
שיתחסנו ויסתמו את הפה
אז תני למות בשקט מה אכפת לך
^^ בגללנו את חולה בבית בקורונה ? חייבת להבין מה הקשר
^^^^את חולה כי החיסון לא עובד
אנונימית
אני חולה בגלל שאתם לא התחסנתם והתדבקתם אותי
תתחסנו כבר מה כואב לכם
די לחשוב שאתם מבינים הכי טוב מכולם העולם מתפרק בגללכם
תתחסנו כבר מה כואב לכם
די לחשוב שאתם מבינים הכי טוב מכולם העולם מתפרק בגללכם
שהם לא מתחשבים
לא יודעת
עצם העובדה שנדבקת , מראה שהחיסון שלך לא משהו אז אל תאשימי אחרים .
אנונימית
החיסון עובד וחצי.
הייתי לייד מלא חולי קורונה ולא נדבקתי, עכשיו נדבקתי כי החיסון השני שלי כבר איבד את התוקף.
החיסון הוכח כמועיל למה אתם משחקים אותה רופאים פשוט תתחסנו וזהו
הייתי לייד מלא חולי קורונה ולא נדבקתי, עכשיו נדבקתי כי החיסון השני שלי כבר איבד את התוקף.
החיסון הוכח כמועיל למה אתם משחקים אותה רופאים פשוט תתחסנו וזהו
אז תתחסני שוב מה את רוצה
זה מזכיר לי שבמוצש דודים רחוקים שלי באו לבקר וכששמעו שאני חולה עם חום ולא מחוסנת עם תו ירוק, אז דודה שלי התחילה לצרוח כאילו קרה איזה אסון
ואני הייתי בכלל בצד השני של הבית רחוקה אלף מטרים ממנה :/
ירדתי רק לומר שלום וחזרתי לחדר
אבל היא עשתה כזאת דרמה כאילו אני עומדת ומשתעלת עלייה חח מסכן דוד שלי הוא נבהל ממנה. איזה הגיון של מחוסנים
ואני הייתי בכלל בצד השני של הבית רחוקה אלף מטרים ממנה :/
ירדתי רק לומר שלום וחזרתי לחדר
אבל היא עשתה כזאת דרמה כאילו אני עומדת ומשתעלת עלייה חח מסכן דוד שלי הוא נבהל ממנה. איזה הגיון של מחוסנים
אנונימית
טוב מה שתגידי , ואין קשר למה שאת אומרת , 80 אחוז ממי שנדבק באומיקרון הוא מחוסן בבוסטר , אז מה תגידי עכשיו ? החיסונים מועילים ?
אנונימית
סליחה? את מכירה אותי שאת אומרת דבר כזה? אני תמיד הייתי עם מסיכה והתרחקתתי מכולם.
אם כבר את לא אחראית שאת אגאוסטית שלא מתחסנת ומסכנת את הבריאות שלך ושל כל הסובבים אותך.
תתביישי לך חוצפנית, כותבת באנונימי כי את פחדנית
אם כבר את לא אחראית שאת אגאוסטית שלא מתחסנת ומסכנת את הבריאות שלך ושל כל הסובבים אותך.
תתביישי לך חוצפנית, כותבת באנונימי כי את פחדנית
החיסונים לא מועילים בכלום וצריך לבטל את התו הירוק ומי שרוצה שיתחסן ומי שלא אז לא וזהו. יאללה מה הבעיה עם זה? זה יפריע לכם שלא יהיה תו ירוק?
אין שם_
אני לא יכולה להיכנס לשום מקום בלי בדיקה לצערי.. אין לי את הפריבילגיה להסתובב בתור אדם חופשי וללכת לאן שאני רוצה. עכשיו תזכירי לי שוב איך אני מסכנת אותך בדיוק?
לא הבנתי מה אתם רוצים ממתנגדי חיסונים שבקושי יכולים לצאת מהבית.
אין שם_
אני לא יכולה להיכנס לשום מקום בלי בדיקה לצערי.. אין לי את הפריבילגיה להסתובב בתור אדם חופשי וללכת לאן שאני רוצה. עכשיו תזכירי לי שוב איך אני מסכנת אותך בדיוק?
לא הבנתי מה אתם רוצים ממתנגדי חיסונים שבקושי יכולים לצאת מהבית.
אנונימית
זה מפריע לי שאתה לא מתחסן.
מבחינתי כל מי שלא יתחסן שלא יצא מהבית, הממשלה צריכה לדכאות את האנטי מחוסנים עד שיתחסנו ויסתמו תפה
מבחינתי כל מי שלא יתחסן שלא יצא מהבית, הממשלה צריכה לדכאות את האנטי מחוסנים עד שיתחסנו ויסתמו תפה
איזו חשיבה נוראית. הלוואי שהיית בצד השני שהיו מכריחים אותך לעשות משהו בניגוד לרצונך רק כדי שתוכלי לחיות כמו בן אדם וללכת ללמוד ולעבוד ואז נראה איך היית מדברת. במקומך הייתי מתביישת אפילו רק לחשוב ככה. באמת.
אנונימית
חסרי הגיון
החיסון אמור למנוע בעיקר תופעות לוואי של החיסון
שככה לא יוצא מצב שחולי קורונה תופסים מקום בבית חולים
בנוסף אם כולם יתחסנו החיסון ישפיע יותר
החיסון אמור למנוע בעיקר תופעות לוואי של החיסון
שככה לא יוצא מצב שחולי קורונה תופסים מקום בבית חולים
בנוסף אם כולם יתחסנו החיסון ישפיע יותר
אין משהו יותר חסר הגיון מאשר להתחסן רק כדי לקבל תו ירוק ויש הרבה שמתחסנים רק בגלל זה .ממש מה אני אגיד? הצלחה ענקית.
אנונימית
מי מפחד להגיד את זה? יש מלא שאומרים את זה והם צריכים להתבייש בעצמם על המחשבות הנוראיות האלה שלהם.
כמה שטופי מוח אפשר להיות? כמה?
כמה שטופי מוח אפשר להיות? כמה?
אנונימית
אז תתחסן ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה פלוסים כי יש לי היגיון ואני בעד חיסונים 3>
אני עושה פלוסים כי יש לי היגיון ואני בעד חיסונים 3>
אני בת 23 קודם כל
דבר שני אני לא זו שתומכת בשלילת זכויות מאנשים.
דבר שני אני לא זו שתומכת בשלילת זכויות מאנשים.
אנונימית
את אחלת לי למות בקורונה
אתם לא תשנו את דעתה והיא לא תשנה את דעתכם הוויכוח הזה מיותר
אנשים לא מחוסנים שנחשפים לחולה קורונה צריכים להיות בבידוד של שבוע לפחות. בניגוד לכך, אנשים מחוסנים ועם תו ירוק מסתובבים חופשי אחרי בדיקת רנטגן שהוכח שלא עובדת.
אז אני חושבת שאתם צריכים לשקול מחדש את התאוריה של מי אשם בהתפשטות הקורונה.
אז אני חושבת שאתם צריכים לשקול מחדש את התאוריה של מי אשם בהתפשטות הקורונה.
שואל השאלה:
שאלה ללא מחוסנים , אם החיסון לא עוזר לקורונה מה הוא עושה?
שאלה ללא מחוסנים , אם החיסון לא עוזר לקורונה מה הוא עושה?
^ מסכימה
שואל השאלה אתה מלך רצח
הרעיון שיש פילוג של מתחסנים ולא מתחסנים הורס את המדינה אנחנו מספיק מפולגים גם ככה אז למה להמשיך עוד?
טועים אך אני אכבד את דעתם
פרנואידים
הוא מונע להגיעה למצב של תמותה קשה או תסמינים קשיים על פי מה שאמרו^
אין שם_ , את ממש מצחיקה את יודעת ?
אם את ככ חושבת שהחיסון הוא וואו והוא עובד פלאים למה לא התחסנת חיסון שלישי איך שנגמר התוקף ?
מה אנחנו אשמים ?? את רוצה תתחסני ותעשי מה שבא לך לאף אחד לא אכפת אבל אנחנו לא אשמים אם תרצי אסביר לך שוב
אם את ככ חושבת שהחיסון הוא וואו והוא עובד פלאים למה לא התחסנת חיסון שלישי איך שנגמר התוקף ?
מה אנחנו אשמים ?? את רוצה תתחסני ותעשי מה שבא לך לאף אחד לא אכפת אבל אנחנו לא אשמים אם תרצי אסביר לך שוב
שיש להם שכל ושהם יודעים יותר מכל אחד אחר מה נכון ושכדי להקשיב להם
נכון, אני אשמה בכל הבעיות בעולם רק כי לא התחסנתי. איזה הגיון יש לכם.
ובאופן ספציפי הדבקתי אותך.
ובאופן ספציפי הדבקתי אותך.
אנונימית
אבל החיסון לא פאקינג עובד מה לא מובן איך נדבקת? החיסון לא עובד.
אנונימית
שואל השאלה:
קוסם אחי
קוסם אחי
כי הוא רוצח..
(לא יודעת למה שינו לי למצילי חיים עלק)
(לא יודעת למה שינו לי למצילי חיים עלק)
יאללה ג'ון בוי
מחוסנים ולא מחוסנים נדבקים באותה מידה.
אז מה יעזור לך אם אני אתחסן אם אוכל גם ככה להדביק אותך?
מחוסנים ולא מחוסנים נדבקים באותה מידה.
אז מה יעזור לך אם אני אתחסן אם אוכל גם ככה להדביק אותך?
שהם צודקים. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הגוף שלו. הם לא מסכנים אף אחד. החיסון הזה הוא לא נגד הדבקה ,הוא מפחית תסמינים. גם מחוסנים וגם לא מחוסנים יכולים להידבק ולהדביק באותה המידה
אף אחד לא יכול להתווכח איתי.
דווקא יש מחוסנים שהתסמינים השפיעו עליהם ממש
כמוני למשל
זה לא מוביל לשום מקום כי אין לך תשובה לזה. ^
אין שם_ את רואה ? זה לא קשור לחיסון כל אחד לוקח את זה בצורה שונה אין לך למה להאשים את אלה שלא מחוסנים
בינתיים תענה, הריי מחוסנים אפילו נדבקים יותר כרגע, וגם בתקופות לפני נדבקו לא מעט מחוסנים יותר, וגם כמו שאמרו "מחוסנים ולא מחוסנים נדבקים ומדביקים באותה מידה" המשפט הזה עדיין מצלצל לי בראש ללא הפסקה שאמרו אותו. וזה מוכיח את עצמו.
כך שמה עוזר לך אם אתחסן או כל המדינה תיהיה מחוסנת?
הריי בכל אופן תידבק ככה או ככה חחח אז מה אכפת לך ממי שלא מחוסן, למה אתה יורד על מי שלא מחוסן? אם יש מישהו שיש מישהו במשפחה שנפטר מהחיסון? אם הוא לא רוצה להחדיר משהו לגופו או לא סומך על החיסון? אם זה ילד קטן שאין שום סיבה לחסן אותו כי קורונה זו לא מחלת ילדים שהורגת והתמותה אפסית? אם הם מפחדים מה יקרה איתם בעוד שנתיים או 3?
זכותם המלאה. וזכותם המלאה לקבל יחס שווה כמו כולם.
מי אתה שתבוא ותקרא לאנשים בכינויים וכל מיני שטויות שאתה מדבר. מי אתה שתשפוט מתנגד חיסון ספציפי לקורונה רק כי לא החדיר את זה לגופו?
כך שמה עוזר לך אם אתחסן או כל המדינה תיהיה מחוסנת?
הריי בכל אופן תידבק ככה או ככה חחח אז מה אכפת לך ממי שלא מחוסן, למה אתה יורד על מי שלא מחוסן? אם יש מישהו שיש מישהו במשפחה שנפטר מהחיסון? אם הוא לא רוצה להחדיר משהו לגופו או לא סומך על החיסון? אם זה ילד קטן שאין שום סיבה לחסן אותו כי קורונה זו לא מחלת ילדים שהורגת והתמותה אפסית? אם הם מפחדים מה יקרה איתם בעוד שנתיים או 3?
זכותם המלאה. וזכותם המלאה לקבל יחס שווה כמו כולם.
מי אתה שתבוא ותקרא לאנשים בכינויים וכל מיני שטויות שאתה מדבר. מי אתה שתשפוט מתנגד חיסון ספציפי לקורונה רק כי לא החדיר את זה לגופו?
לא מתנגד חיסונים הץחסנתי שתיים ואני חושב שהחיסונים לא עוזרים להימנע מקורונה אבל מונעים מחלה קשה אז בעיה שלהם
איזה עובדות הראת לי חחח
כל מי שמכיר אותי באתר יודע שאני מביא טונות עובדות וטענות והרוב מתעלמים ואין להם מה להגיד ואתה אחד מהם. חחח
כל מי שמכיר אותי באתר יודע שאני מביא טונות עובדות וטענות והרוב מתעלמים ואין להם מה להגיד ואתה אחד מהם. חחח
לא מאשים אותם. באינטרנט פייק ניוז מתפשט כמו אש, הם לא יודעים יותר טוב מזה. כשאתה מרגיש כאילו כולם מסכימים איתך, יש קהילה שלמה של אנשים שמאמינים לזה. זה גורם לעצמך להרגיש גיבור כזה, שהולך נגד כל המוסכמות וצודק בהכל. תחשבו שבן אדם מסתכל באינטרנט ומכל מקום הוא רק רואה אנשים שאומרים שהחיסון הזה רע, מה הוא יחשוב? הוא לא אשם בזה. הוא לא מקבל אינפורמציה אמיתית, הוא מקבל אינפורמציה שגויה, ועל הבסיס שלה הוא מסיק מסקנות. הוא רואה תוכן שמותאם בדיוק כדי לגרום לו לחשוב שזה נכון, כי זה מה שמתפשט באינטרנט, זה מה שפייסבוק מציג לך, זה התוצאות שאתה מקבל אם תחפש "החיסון פוגע בפוריות", "האם החיסון של הקורונה הוא שקר", זה יביא אותך לאתר של מתנגדי חיסונים. אז במקום שאת המידע שלך תקבל ממומחים, המחקר שאתה עושה מסתכם בחיפוש גוגל שמביא תוצאות שגויות, או להסתכל בפייסבוק.
וברגע שבן אדם מאמין לזה כבר? הסיכוי שהוא יודה בטעות שלו, בזה שהוא נהג בחוסר היגיון, זה סיכוי מאוד נמוך. זה קשה להודות שטעית, זה כאילו אתה מוריד מעצמך ערך, כי עכשיו גם מי שעדיין מתנגד חיסונים יחשוב שאתה טועה או אידיוט, וגם מי שלא מתנגד חיסונים, יצחק עליך שפעם האמנת בזה. לא יוצא לך שום דבר מזה שתודה בטעות, אז אנשים לא עושים את זה. זה כבר הופך להיות חלק ממי שהם, הם לא יכולים להגיד פתאום "כן מה שהיה לי כל כך עקרוני לפני רגע הוא לא נכון, הוליכו אותי שולל".
יש פרק מצוין של "התשובה" שמדבר גם על הנושא, הוא נקרא "האם כדור הארץ שטוח?" (נכון שהוא לא מדבר ספציפית על הנושא הזה אבל הוא בעיקר מדבר על מה גורם לאנשים להאמין בדברים לא נכונים ובשטויות.
וברגע שבן אדם מאמין לזה כבר? הסיכוי שהוא יודה בטעות שלו, בזה שהוא נהג בחוסר היגיון, זה סיכוי מאוד נמוך. זה קשה להודות שטעית, זה כאילו אתה מוריד מעצמך ערך, כי עכשיו גם מי שעדיין מתנגד חיסונים יחשוב שאתה טועה או אידיוט, וגם מי שלא מתנגד חיסונים, יצחק עליך שפעם האמנת בזה. לא יוצא לך שום דבר מזה שתודה בטעות, אז אנשים לא עושים את זה. זה כבר הופך להיות חלק ממי שהם, הם לא יכולים להגיד פתאום "כן מה שהיה לי כל כך עקרוני לפני רגע הוא לא נכון, הוליכו אותי שולל".
יש פרק מצוין של "התשובה" שמדבר גם על הנושא, הוא נקרא "האם כדור הארץ שטוח?" (נכון שהוא לא מדבר ספציפית על הנושא הזה אבל הוא בעיקר מדבר על מה גורם לאנשים להאמין בדברים לא נכונים ובשטויות.
אנונימי
שואל שאלותת
אתה מודע לכך שגם עם החיסון אפשר להידבק ולקחת את זה מאוד קשה נכון ?
אתה מודע לכך שגם עם החיסון אפשר להידבק ולקחת את זה מאוד קשה נכון ?
אנונימי, לא הוכחת שום דבר בנאום שלך. והאמת שזה לא עובד ככה גם. אבל נזרום, כתבת יפה אבל לא יותר מזה.
לא צאחלה:
כן יודע אבל הסיכוי נמוך כדאי להתחסן לדעתי שלישי לא עשיתי כי אני עדיין לא צריך ניראלי אני לא יעשה אולי או שאני אדבק בקורונה פשוט
כן יודע אבל הסיכוי נמוך כדאי להתחסן לדעתי שלישי לא עשיתי כי אני עדיין לא צריך ניראלי אני לא יעשה אולי או שאני אדבק בקורונה פשוט
ben המילים בסלע כפי שנאמר (:^
אין קשר להדבקות שלי ולעבודה שחיסונים מצילים חיים.
נדבקתי לפני שעשיתי את החיסון השלישי והגוף שלי הפסיק לייצר כבר נוגדנים
נדבקתי לפני שעשיתי את החיסון השלישי והגוף שלי הפסיק לייצר כבר נוגדנים
את בת 18
בגילך ובגילי התמותה היא אפסית.
למה בעצם התחסנת אז? מעדיף לקבל את הקורונה מאשר להתחסן.
בגילך ובגילי התמותה היא אפסית.
למה בעצם התחסנת אז? מעדיף לקבל את הקורונה מאשר להתחסן.
אם הם מצילים חיים החיסונים למה יש אנשים שמתים ממנו ונפגעים?
למה בחיסונים של כיתה ח א ב בצבא וכו' לא נפגעים ככה?
למה בחיסונים של כיתה ח א ב בצבא וכו' לא נפגעים ככה?
התחסנתי כדי לשמור על המשפחה והסובבים אותי.
לא הכל זה רק על עצמי
לא הכל זה רק על עצמי
אבל הם מחוסנים המשפחה שלך, מה עוזר אם תתחסני גם? הריי בכל אופן תוכלי עדיין להידבק כי גם מחוסנים נדבקים. ואז תדביקי אותם. אז מה עשית בזה שהתחסנת?
לא כל המשפחה שלי מחוסנת. ולא כל בן אדם שאני רואה ברחוב מחוסן, אני מעדיפה להיות מחוסנת. הרופאים המליצו להתחסן, הממשלה והחיסון הוכח כמועיל, אני רוצה לשמור על הסביבה שלי כדי שכולנו נחזור לחיות את החיים הרגילים כמו פעם
לא כל המשפחה שלך מחוסנת, זכותה.
לא כל בן אדם שאת רואה ברחוב, נו אחלה גם אם את מחוסנת את תידבקי לא הבנתי מה בדיוק טענת כאן?
רופאים המליצו? אם הם לא ימליצו יפטרו אותם. מה גם שיש רופאים מנגד שאומרים לא להתחסן. אז די עם הטענה הזאת.
לא כל בן אדם שאת רואה ברחוב, נו אחלה גם אם את מחוסנת את תידבקי לא הבנתי מה בדיוק טענת כאן?
רופאים המליצו? אם הם לא ימליצו יפטרו אותם. מה גם שיש רופאים מנגד שאומרים לא להתחסן. אז די עם הטענה הזאת.
וואו איזה ילדיםם קטנים. למה אי אפשר לנהל דיון ענייני?
אנונימית
תקראו את זה. ישן אבל עדיין רלוונטי לצערי הרב
אנונימית
"אנונימי, לא הוכחת שום דבר בנאום שלך. והאמת שזה לא עובד ככה גם. אבל נזרום, כתבת יפה אבל לא יותר מזה."
חחח מי אמר שבאתי להוכיח משהו? אמרתי את דעתי. לא באתי להוכיח שמתנגדי חיסונים טועים, זה לא השאלה. לא רוצה גם לבזבז את הזמן שלי כשאני יודע שלא יצא שום דבר מזה, אתה הרי לא תקשיב בכל מקרה ותישאר אטום, כבר ראיתי תשובות שלך. חוץ מזה שאני לא רואה את זה כמשהו שאני צריך להוכיח כל פעם מחדש, כמו שאני לא אנסה להוכיח כל אדם שחושב משהו ברור אחר.
חחח מי אמר שבאתי להוכיח משהו? אמרתי את דעתי. לא באתי להוכיח שמתנגדי חיסונים טועים, זה לא השאלה. לא רוצה גם לבזבז את הזמן שלי כשאני יודע שלא יצא שום דבר מזה, אתה הרי לא תקשיב בכל מקרה ותישאר אטום, כבר ראיתי תשובות שלך. חוץ מזה שאני לא רואה את זה כמשהו שאני צריך להוכיח כל פעם מחדש, כמו שאני לא אנסה להוכיח כל אדם שחושב משהו ברור אחר.
אנונימי