7 תשובות
מה
בסוף כל גיל יבוא בזמנו תלמד להנות מהרגע כי הוא לא יחזור
k7
טוב אחי
חכה שנה מה אני אגיד לך
לול תחכה שנה
wtf אחי הכל טוב????
אתה צריך פסיכלוג דחוף
כל כך ספאם.
אנונימי