2 תשובות
להכניס לבקבוק נר,אם יש חמצן הנר ימשיך לדלוק,
אם יש פחמן דו חמצני הנר יכבה
ואם יש מימן הבקבוק ידלק(כי המימן דליק)
אם יש פחמן דו חמצני הנר יכבה
ואם יש מימן הבקבוק ידלק(כי המימן דליק)
מסתכל על התווית של הבקבוק
באותו הנושא: