13 תשובות
ממש לא.
פחממות זה לא משמין, סתם מיתוס .
מה שכן, אם אוכלים יותר מדי פחממות הגוף אוגר נוזלים .
אנונימית
לא, את לא צריכה לוותר על שום דבר. דין פחמימה כדין שומן וחלבון, זה לא משנה איך את מכניסה את הקלוריות שלך, זה משנה כמה את מכניסה. לתזונה עם עודף פחמימות יכולות להיות השפעות בריאותיות אחרות, אבל הן לא מה שימנעו ממך לרדת במשקל אם תהיי בגירעון קלורי.
שואל השאלה:
תודהה רבה
ממש לא, בשביל לרדת באחוזי שומן את צריכה להיות בגירעון קלורי, כאילו להיות במצב שבכל יום את צריכה להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה, אבל, אל תתחילי בלא לאכול ודברים כאלה כי זה רק יפגע לך בתהליך וזה מאוד לא בריא.
הכי עדיף שתתייעצי עם איש מקצוע ולא לעשות דברים על דעת עצמך בלי ידע (אומר לך מניסיון אישי שזה רק יהרוס)
מקווה שעזרתי
כמו שג'וניביוני אמר..
לא צריך לוותר על פחמימה, צריך לשרוף יותר קלוריות ביום ממה שאת מכניסה.
כלומר אם ביום את אוכלת 600 קלוריות-כדי להרזות תצטרכי לשרוף יותר מ600 קלוריות וככה תרזי (כמובן זה לא קורה מייד)
שואל השאלה:
נכון אבל לא חייב לשרוף את כל מה שאני אוכלת כדי לרדת במשקל , אני יכולה לאכול ביומיום כמות קלוריות מסוימת שתסייע לי לרדת במשקל
לא כל כך הבנתי את השאלה.
אם את תאכלי כמות מסויימת של קלוריות ביומיום עדיין תצטרכי לשרוף יותר כדי לרדת במשקל
הגוף שלך שורף קלוריות גם אם כל היום תשבי ולא תזוזי בכלל.
בשביל לדעת כמה הוא שורף תרשמי באינטרנט
מחשבון צריכת קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
נכון לשרוף יעזור לי לרדת במהירות יותר אבל גם אם אני יפחית מכמות הקלוריות שהייתי רגילה לאכול זה גם יסייע לי לרדת במשקל כי אני צורכת פחות קלוריות
שואל השאלה:
כן אני יודעת התכוונתי לשריפת שומן מאימונים וכאלה
אם את צורכת פחות קלוריות (לדוגמא את צורכת 100 קלוריות ביום) אז את תצטרכי לשרוף גם פחות קלוריות מהסטנדרט (לדוגמא 200 קלוריות ביום). אחרי הכל זה לא משנה כמה קלוריות תכניסי, זה משנה כמה את שורפת (בהנחה שמדובר שאת רוצה לרדת במשקל)
אני מקווה שעזרתי לך, בכל אופן את יכולה לשאול אם לא הבנת