7 תשובות
שואל השאלה:
זה כן מביך כי גם אחותי איתי בשיעורי נהיגה וזה מביך להתחיל עם בנות מול אחותי
אנונימי
אני סטוקרית די טובה. לא עשיתי סטוקינג די הרבה זמן, אבל אני יכולה לנסות לעזור אם תרצה.
תשמע לא אתווכח זה ההרגשה שלך אחרי הכל
אבל אם תתבייש מכל דבר בסוף תאבד הזדמנות
שואל השאלה:
אנונימית איפה זה היה?
אנונימי
תקשיב אין בזה דבר מביך פשוט תגיד לו שהיא נראית ממש נחמדה בעינייך ותבקש את המספר
יכול להיות פשוט שאין לה אינסטגרם
ואם בכל זאת אתה מתבייש אז אתה יכול לחפש אותה בפייסבוק או לשאול מישהי מישהו שמכיר אותה
שלח לי הודעה בפרטי אני מוצא לך אפילו איפה היא גרה וכאלה
אוף קרה לי גם משהו דומה השבוע, איזה מבאס זה
אנונימית