10 תשובות
לגיטימי לגמרי
אני תמיד בוכה מסרט ברור
תלןי איזה סרט זה
אנונימית
כע
שואל השאלה:
ראיתי הרץ במבוך את הסרט השלישי
ראיתי הרץ במבוך את הסרט השלישי
אנונימית
כן ברור
^^אני גם בכיתי בזה זה היה ככ עצוב
אני בן ובכיתי מסרט פעם אחת(זה היה מוזר), אבל זה נורמאלי.. זה כנראה סוחף אותך ונוגע בך.
אנונימי
ברור שלגיטימי
כולם בוכים מסרטים בסופו של דבר (אלא אם כן הם לא עצובים))
ואם בבית כי זה הזכיר לך משהו שקרה לך אז הגיוני שתבכי בגלל זה הכל טוב
כולם בוכים מסרטים בסופו של דבר (אלא אם כן הם לא עצובים))
ואם בבית כי זה הזכיר לך משהו שקרה לך אז הגיוני שתבכי בגלל זה הכל טוב
מה יש לך אני תמיד בוכה
באותו הנושא: