8 תשובות
בסדר זכר
איזה סבא מחזיק יש לך באמא.
לא יודעת.. מוזר
עצובב
תדמיין שאם זה כשסבא שלך בגיל כזה
מה יהיה כשהנכדים שלך יהיו סבא
תדמיין שאם זה כשסבא שלך בגיל כזה
מה יהיה כשהנכדים שלך יהיו סבא
ווטפ-
זה קצת.. מוזר.
זה קצת.. מוזר.
בהנחה שהבנות האלה הן בנות 14-18 אז לא, בכלל לא הגיוני ולא לגיטימי וזה דוחה
אנונימית
למבוגרים תמיד יש את הנטייה לעשות דברים של תעירים, זה הגיוני שהוא משתמש בסלנג הזה ובאפליקציה הזאת, שמיועדת פמתבגרים ונוער, אבל כן זה מוזר רצח
אנונימית
אני לא חושבת שזה בסדר.
באותו הנושא: