6 תשובות
מערכת המשפט והפרקליטות מושחתת וחסרת כל פורפוציה, זה פשוט הזיה מה שהולך במדינה שלנו.
בגץ עוקף את החוק
עלאק בית משפט גבוה לצדק, בתחת שלי
אנונימית
הרבה דברים לא טובים.
הם לא נכנסים לכלא?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!!!?! מהה
אנונימית
הזיה.
שאלה טובה לחלוטין.
אנסים לא נכנסים לכלא ומרצים 9 חודשים עבודת שירות??? אנשים שגנבו כמה דברים בשביל המשפחה שלהם נכנסים לכלא לכמה שנים טובות??
שואל השאלה:
כן כל מה שאתם אמרתם גם אני חושב 100 אחוז בתי המשפט פשוט ביזיון