13 תשובות
כן מזל טוב!
כן מזל טוב
כן, מזל טוב!!
כן
אנונימית
זה מחזור, מזל טוב
כן מזל טוב חיימשלי
כן מזל טוב
היי! דבר ראשון אל תלחצי זה טבעי לגמרי בדרך כלל אמור להיות לך דם על התחתונים\תחתונית מציעה לך להתקלח לשים פד ולבדוק אחרי חצי שעה האם יש דם בכל מקרה את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי:)
כןן מזל טובב
כן זה מחזור מסכנה
אנונימית
כן!! מזל טוב מאמי❤
כן מזל טוב!
שימי פד (עדיף שלא תשימי טמפון אם זו הפעם הראשונה ואותי אישית הפחיד בגיל 12)
❤
שימי פד (עדיף שלא תשימי טמפון אם זו הפעם הראשונה ואותי אישית הפחיד בגיל 12)
❤
כן מזל טוב!
באותו הנושא: