4 תשובות
כן ברור
עדיף לשים את הכסף על הידית בשקית
כן
כן, אבל אם יש אופציה לשלם טיפ באתר שאתם מזמינים ממנו ושהשליח ישאיר את זה מחוץ לדלת עדיף
אנונימית
באותו הנושא: