2 תשובות
אני תמיד 39 בהכול לדעתי תמדדי 39.5
אני בד"כ 43-42.5, לקחתי 41.5 ויושב לי נהדר, נעל מאוד נוחה.
זה לא מדע מדויק אבל אני חושב שכדאי לך 39 כי זה קנבס שיכול רק להתרחב.