4 תשובות
כדי לעלות מסה אתה צריך גירעון קלורי חיובי הכוונה לאכול יותר ממה שאתה מוציא
כן ברור
כן זה בסדר
כדי לעלות שריר את צריכה לאכול יותר ממה שאת שורפת. את שורפת 1500 בערך בלי לעשות כלום
באותו הנושא: