7 תשובות
כן
שירים מהממים
כן
לא.
הם סבירים מינוס.
אני שומעת אותם כשאני רוצה לגרום לעצמי לחשוב יותר טוב כי הם נוראיים.
הם סבירים מינוס.
אני שומעת אותם כשאני רוצה לגרום לעצמי לחשוב יותר טוב כי הם נוראיים.
שואל השאלה:
הם סבירים מינוס ואת שומעת אותם, הנצחון שלהם
הם סבירים מינוס ואת שומעת אותם, הנצחון שלהם
אנונימית
^
להסביר?
כשאני אומרת לעצמי לפעמים "את לוזרית, גרועה וכו'" אז אני נזכרת שיש להקות כמוהם שהם גרועים לא פחות וזה מרגיע אותי.
להסביר?
כשאני אומרת לעצמי לפעמים "את לוזרית, גרועה וכו'" אז אני נזכרת שיש להקות כמוהם שהם גרועים לא פחות וזה מרגיע אותי.
הם מעולים
באותו הנושא: