7 תשובות
שירים מהממים
כן
לא.
הם סבירים מינוס.
אני שומעת אותם כשאני רוצה לגרום לעצמי לחשוב יותר טוב כי הם נוראיים.
שואל השאלה:
הם סבירים מינוס ואת שומעת אותם, הנצחון שלהם
אנונימית
^
להסביר?
כשאני אומרת לעצמי לפעמים "את לוזרית, גרועה וכו'" אז אני נזכרת שיש להקות כמוהם שהם גרועים לא פחות וזה מרגיע אותי.
הם מעולים