10 תשובות
דבר ראשון, תעשי עוד בדיקה
אל תילחצי כרגע, אם הבדיקה השנייה תיצא חיובית דברי עם אמא שלך, תסבירי לה את המצב ואל תפחדי לגבי איך שהיא תגיב, זאת אמא שלך והיא תאהב ותקבל אותך בכל מצב
תלכו יחד לעשות בדיקה אצל רופא
(את יכולה גם ללכת לעשות בדיקה לבד אצל הרופא את לא חייבת ללכת איתה)
אל תילחצי כרגע, אם הבדיקה השנייה תיצא חיובית דברי עם אמא שלך, תסבירי לה את המצב ואל תפחדי לגבי איך שהיא תגיב, זאת אמא שלך והיא תאהב ותקבל אותך בכל מצב
תלכו יחד לעשות בדיקה אצל רופא
(את יכולה גם ללכת לעשות בדיקה לבד אצל הרופא את לא חייבת ללכת איתה)
תעשי עוד בדיקה
לעשות עוד בדיקה אצל הרופא הכי כדאי כי זה הכי מדוייק
לעשות עוד בדיקה כדי להיות בטוחה
אנונימית
תעשי עוד אחת
תעשי בדיקת דם.
וואו בהצלחה
אל תרוצי לספר לו עד שתהיי מוכנה לזה. תביני שהוא יהיה מאוד מבולבל ולחוץ גם. אז תקחי תזמן אין לחץ.
אבל זה דבר משמח וכיף לך אני כבר שנים מחכה.
אל תרוצי לספר לו עד שתהיי מוכנה לזה. תביני שהוא יהיה מאוד מבולבל ולחוץ גם. אז תקחי תזמן אין לחץ.
אבל זה דבר משמח וכיף לך אני כבר שנים מחכה.
שואל השאלה:
אוקי אני אעדכן למרות שלא נראה לי מישהו יכנס לפה שוב
עשיתי עוד בדיקה ויצא חיובי, למזלי אני ואמא שלי בקשר טוב בטירוף ואני מספרת לה הכל
דיברתי איתה והיא הייתה בהתחלה ממש בהלם אבל היא נרגעה והכל טוב
אבל עדיין לא סיפרתי לחבר שלי
אני מרגישה ממש רע עם זה שלא סיפרתי לו אבל מצד שני זה כל כך מפחיד
אוקי אני אעדכן למרות שלא נראה לי מישהו יכנס לפה שוב
עשיתי עוד בדיקה ויצא חיובי, למזלי אני ואמא שלי בקשר טוב בטירוף ואני מספרת לה הכל
דיברתי איתה והיא הייתה בהתחלה ממש בהלם אבל היא נרגעה והכל טוב
אבל עדיין לא סיפרתי לחבר שלי
אני מרגישה ממש רע עם זה שלא סיפרתי לו אבל מצד שני זה כל כך מפחיד
אנונימית
אהובה אני ככ שמחה בשבילך שאת בקשר טוב עם אמא שלך!
דבר ראשון אם תרצי לדבר את תמיד מוזמנת לכתוב לי בפרטי3>
דבר שני, קחי לך את הזמן, תתייעצי עם אמא שלך וכשתרגישי מוכנה דברי עם חבר שלך, בסופו של דבר את יודעת מה הכי טוב בשביל עצמך
בהצלחה מותק, אני מחכה לעדכונים:)
דבר ראשון אם תרצי לדבר את תמיד מוזמנת לכתוב לי בפרטי3>
דבר שני, קחי לך את הזמן, תתייעצי עם אמא שלך וכשתרגישי מוכנה דברי עם חבר שלך, בסופו של דבר את יודעת מה הכי טוב בשביל עצמך
בהצלחה מותק, אני מחכה לעדכונים:)
שואל השאלה:
אוהבת אותך המון תודה❤
אוהבת אותך המון תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: