11 תשובות
אני הדור השלישי (אם הבנתי את השאלה נכון)
אני הדור השני
שלישי.
FML
שואל השאלה:
כן נ.ב אני הדור ה11
אנונימית
bruh
FML
אמ ההורים שלי עלו לארץ ואני נולדתי פה
לפי מה ששמעתי 10 אבל חלק נולדו בחול
אני דור ראשון אם הבנתי את השאלה נכון
מצד אחד שלישי מצד שני שני
3 מצד אבא 2 מצד אמא
למרות שהסבא ז"ל מצד אבא נולד בחו"ל וניצול שואה