5 תשובות
ממליצה לך בכיתה ט ללכת למדא
אנונימית
חכי קצת את עדיין קטנה
כלביה או בית אבות (או ספרייה), ילדה בגילך לא צריכה לעשות את זה בלי להרוויח אפילו כסף. אם את רוצה כסף תעשי עבודות בית
יש אתרי התנדבויות אבל כלביה לא יתנו לך בגיל הזה
הכי הרבה שאת יכולה להתנדב זה חלןקת מזון לנזקקים