6 תשובות
שומעת אהובה אני באמת לא באה בקטע רע, הייתי קייפופיסטית מטורפת ברמה שטסתי להופעה של ביטיאס סבבה, אבל עכשיו אני תקועה עם האלבומים.. בשלב מסויים זה יעבור אני לא חושבת שממש כדאי לך לבזבז על זה הרבה
אבל גם אם את רוצה, אל תבזבזי הכל, את תתחרטי על זה.. תשמרי לך ליציאות עם חברות ודברים אחרים שתרצי
אבל גם אם את רוצה, אל תבזבזי הכל, את תתחרטי על זה.. תשמרי לך ליציאות עם חברות ודברים אחרים שתרצי
לדעתי זה דווקא רעיון טוב זה כיף לאסוף אלבומים
מה שכן לא הייתי מבזבזת על זה 1800 שקל
אולי חצי מזה כן היה הולך לדברים של קייפופ אלבומים וזה
מה שכן לא הייתי מבזבזת על זה 1800 שקל
אולי חצי מזה כן היה הולך לדברים של קייפופ אלבומים וזה
לפי דעתי להשקיע על אלבומים זו השקעה טובה:))
זה בחיים לא נעלם, רוב הכסף שלי יוצא על תקליטים ואני לא מתחרטת על אף אחד מהם.
תקני אלבומים שאת באמת אוהבת לא רק בגלל שהם טרנדים באותו הרגע
זה בחיים לא נעלם, רוב הכסף שלי יוצא על תקליטים ואני לא מתחרטת על אף אחד מהם.
תקני אלבומים שאת באמת אוהבת לא רק בגלל שהם טרנדים באותו הרגע
אם לא אחרתי את המועד, אני רק ממליצה לך לא לקנות את הכל במכה כדי שתוכלי להנות מהכסף במשך תקופה וכל פעם לקנות לך אלבום. אולי אחרי כמה זמן תרצי לקנות דברים אחרים מאלבומים כמו סיזנס גריטינגס או כאלה.
תראי אני ממליצה קודם לעשות רשימה של כל הדברים שאת צריכה ואז מותרות
תחשבי חכם
תחשבי חכם
נשמע מגניב! וזאת השקעה מעניינת, אני עד היום קניתי מלא אלבומים לא של קייפופ אלה של בריטני ספירס ולאלי ועוד כל מיני אלבומים והם עלו לי באזור האלף הכל יחד כי יש לי המון והייתי קונה עוד בכייף אם הייתי מוצאת עוד כאלו שאני מעריצה, אני מתה לקנות אלבומים של ביטיאס או בלאקפינק ואם אמצא אקנה! ככה שאני לא נגד זה :)
באותו הנושא: