9 תשובות
חבורה של 3 ?
שואל השאלה:
כן.. רק שמישהי מהן לא מגיעה הן נזכרות שאני קיימת
אנונימית
ברור שלוש אז איך גלגל שלישי
תברחי תברחי
חברות לא אמורות לגרום לך להרגיש לבד ולא קשורה-את יכולה לדבר איתן על זה למרות שבכנות
אני בספק אם הן יעשו משהו עם זה,לא בטעות גורמים למישהו להיןת גלגל שלישי.
תמצאי חברות אחרות אל תתעקי עליהן.
תקשיביי הייתי בשלב הזה של שליישיה והייתי באותו מצב בדיוק כמו שלך . שלישייה זה דבר מקולל ! כדאי לך לברוח לפני שתפגעי
שואל השאלה:
איפה אני אמצא עכשיו חברות חדשות? השנה נגמרת רק עוד חצי שנה..
אנונימית
תקשיביי אל תהרסי איתן את הקשר עדיין . בהפסקות תנסי ללכת לקבוצת בנות ולדבר איתן ולהכיר אבל אל תעשי כלום עדיין עם הנושא של השלישייה . ברגע שתמצאי חברות חדשות את כבר תדעי מה לעשות לגבי השלישייה . אבל תראי להן שהכל טוב .
(אל תעשי צעד פזיז לפני שאת בטוחה מה יהיה אחרי )
את לא צריכה להרגיש ככה עם חברות שלך. אם את באמת מרגישה ככה כנראה שהן לא מתאימות לך. תאמיני לי הייתי באותו מצב כמו שלך פשוו תתרחקי