12 תשובות
אני אוהבת אותך ואתה מדהים וחתיך והקול שלך אלוהי
:))
:))
אנונימית
ל רד נקסוס:
תמותו אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא מגיע לכם לחיות!!!!!!!
הווקרים ינצחו אותכם!!!!
אנחנו לא נתן לכם להשתלט על העולם!!
אנחנו נעצור אתכם ואתם תשלמו על זה!!!!!!!!!!
וואו, זה הרגיש טוב לשחרר את זה...
תמותו אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא מגיע לכם לחיות!!!!!!!
הווקרים ינצחו אותכם!!!!
אנחנו לא נתן לכם להשתלט על העולם!!
אנחנו נעצור אתכם ואתם תשלמו על זה!!!!!!!!!!
וואו, זה הרגיש טוב לשחרר את זה...
הייתי רוצה להגיד לחברה טובה שלי שאני אוהבת אותה.
אוך אם רק היה אפשר לקחת אומץ מאיפשהו הייתי רצה לשם.
אוך אם רק היה אפשר לקחת אומץ מאיפשהו הייתי רצה לשם.
שואל השאלה:
^
מבינה אותך כלכך.
^
מבינה אותך כלכך.
אנונימית
אני אוהב אותך בואי נחזור
להגיד להורים שלי מה שאני חושבת עליהם ועל כל הדברים שלהם גרמו לי..
לא אומרת כי יש לי לב אחרי הכל וגם כבוד אליהם וכי הם ניסו לעשות בשבילי את ההכי טוב אפילו שדברים נדפקו בדרך..
לא אומרת כי יש לי לב אחרי הכל וגם כבוד אליהם וכי הם ניסו לעשות בשבילי את ההכי טוב אפילו שדברים נדפקו בדרך..
תודה על מה שעשית בשבילי
אנונימית
הייתי נותן חיבוק לחבר שלי ואומר לו תודה, ומי שאמר שאני לא עושה את זה מידי פעם.
נ.ב. כן אני סטרייט.
נ.ב. כן אני סטרייט.
אני אוהבת אותך וכיף איתך ואתה חתיך ומדהים והקול שלך אלוהי
אנונימית
יש לי קראש עליך 6 שנים :):
בבקשה פשוט תעזבי אותי בשקט, אם את לא יכולה לאהוב אותי אז פשוט אל תיהי לידי ואל תעמידי פנים שאת כן, כי זה רק פוגע בי ואני כבר לא יכולה להמשיך לעשות את זה לעצמי.
להיות אמא זו זכות. זה לא שהולדת אותי אז את אמא שלי. זו זכות שאת צריכה להרוויח.
והיא לא מגיעה לך.
להיות אמא זו זכות. זה לא שהולדת אותי אז את אמא שלי. זו זכות שאת צריכה להרוויח.
והיא לא מגיעה לך.
אנונימית
באותו הנושא: