6 תשובות
היי,
אני לא אנורקסית (חס וחלילה).
אבל אני רק רוצה להגיד לך שאולי את אומרת לעצמך "זה כולה קצת לא לאכול" או דברים כאלה, אבל זה לא כמו שאת חושבת..
לגבי הקטע עם המחזור ששאלת עליו,
זה לא "רק" מפסיק לך המחזור,
את גם לא תוכלי להביא ילדים.
וינשור לך השיער,
ויפלו לך השיניים,
ולא תוכלי לשבת,
(רק במקרים קיצוניים כמובן).
אבל אם לא מפסיקים בשלבים הראשונים זה יקרה לך.
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי/להתייעץ או כל דבר אבל בבקשה תפסיקי.
אבל לפני הכל אני רוצה שתכנסי ביוטיוב לכתבה של קארין באומן בגיא פינס,
פשוט תראי את זה.
אני לא אנורקסית (חס וחלילה).
אבל אני רק רוצה להגיד לך שאולי את אומרת לעצמך "זה כולה קצת לא לאכול" או דברים כאלה, אבל זה לא כמו שאת חושבת..
לגבי הקטע עם המחזור ששאלת עליו,
זה לא "רק" מפסיק לך המחזור,
את גם לא תוכלי להביא ילדים.
וינשור לך השיער,
ויפלו לך השיניים,
ולא תוכלי לשבת,
(רק במקרים קיצוניים כמובן).
אבל אם לא מפסיקים בשלבים הראשונים זה יקרה לך.
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי/להתייעץ או כל דבר אבל בבקשה תפסיקי.
אבל לפני הכל אני רוצה שתכנסי ביוטיוב לכתבה של קארין באומן בגיא פינס,
פשוט תראי את זה.
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה התשובות הלא קשורות האלה?
אני מאובחנת באנורקסיה ורוצה לדעת אם זה חריג או שזה הגיוני ולא בטוח שיפסיק לי המחזור בקרוב.
מה הקשר נקמה?? איך הבנתם את זה אלוהים ישמור
אני יודעת מה זה אנורקסיה למי שאומרת לי את התוצאות שעלולות להיות לי. ואני סובלת מזה ויודעת בדיוק מה זה אומר
זה שאת אומרת לי פשוט תפסיקי עם זה מראה כמה שאת לא מבינה את מהות ההפרעה.
את לא מבינה בזה, ואני לא מזלזלת בך ואת רק ניסית לעזור אבל התגובות מהסוג הזה ככ עושות ההפך.
זו הפרעה נפשית מתי תבינו
לא הבנתי מה זה התשובות הלא קשורות האלה?
אני מאובחנת באנורקסיה ורוצה לדעת אם זה חריג או שזה הגיוני ולא בטוח שיפסיק לי המחזור בקרוב.
מה הקשר נקמה?? איך הבנתם את זה אלוהים ישמור
אני יודעת מה זה אנורקסיה למי שאומרת לי את התוצאות שעלולות להיות לי. ואני סובלת מזה ויודעת בדיוק מה זה אומר
זה שאת אומרת לי פשוט תפסיקי עם זה מראה כמה שאת לא מבינה את מהות ההפרעה.
את לא מבינה בזה, ואני לא מזלזלת בך ואת רק ניסית לעזור אבל התגובות מהסוג הזה ככ עושות ההפך.
זו הפרעה נפשית מתי תבינו
אנונימית
שלי הפסיק בבת אחת. מאבדים את המחזור בהפרעת אכילה כי לגוף שלך יש סדר עדיפויות. הוא שם מערכות מסוימות לפני אחרות, כמו הלב, הנשימה וכו, וכל מערכת שאינה חיונית להשאיר אותך בחיים כרגע נכבית, ובניהן הוסת. זה כמו הערכת מצב שהגוף עושה כדי להחליט מה הכי חשוב כרגע.
שואל השאלה:
אני יודעת לא שאלתי איך זה עובד.. שאלתי אם זה מראה סימן מקדים במחזור האחרון.
אני יודעת לא שאלתי איך זה עובד.. שאלתי אם זה מראה סימן מקדים במחזור האחרון.
אנונימית
אני רק יודעת שחזר לי המחזור לאחרונה אבל הוא היה ממש חלש, כאילו בקושי יצא דם, יצא ממש קצת אז אולי כן יפסק לך בקרוב אם את אומרת שלא יוצא הרבה אבל אני לא יודעת במאה אחוז
אני לא זוכרת כל כך אבל נראלי שלי זה פשוט הפסיק
באותו הנושא: