9 תשובות
את מטופלת בשערי צדק? כי שם ככה עשו לי שם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יעשה לי יוצר רע
אנונימית
שואל השאלה:
רוצים להכניס אותי לבית ואני לא מבינה מהזב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אהובה
אנונימית
אז תנסי להימנע מזה כי ככה הם גם עשו לי למלא זמן.. כי עד שהם מורידים את זה זה מלא זמן ואמון איתם!
ואת עם אביטל? חח וואי זה ממש מסקרן אותי!
אנונימית
לא כיף בכלל
תנסי לצאת אם את יכולה
בעיקרון אוכלים ומטפלים בבעיה
את באישפוז יום או באישפוז רגיל? יש הבדל ענק
אנונימית
את בשערי צדק?
אנונימית
אשפוז בית זה שפשוט את לא יכולה לצאת מהבית כדי שלא תוכלי לעשות פעילות גופנית וכדי שתאכלי
בהצלחה שם היום! או שאת בחמישי?
אנונימית