10 תשובות
שאת בזוגיות וזה לא מרגיש לך כמו משהו מתאים לעשות
אם זה ידיד הוא יכול להיות גם ידיד בווצאפ אבל אם לא מתאים לך פשוט תגידי מצטערת לא מתאים לי כרגע
אנונימית
אז תנתקי איתו קשר כי אם אין סיבה שתדברו בווצאפ אז גם באינסט אין סיבה.
אנונימי
תתחמקי כזה, תראי שאת לא בעניין לעבור לווצאפ. אלא אם כן את בסדר עם להגיד את זה בצורה ישירה פשוט
אנונימית
תרשמי לי ככה : "היי אני יוצאת עם מישהו אז פחות מתאים לי עכשיו להכיר מישו חדש.. או שתסנני או תחסמי..
שואל השאלה:
לא נעים לסנן הוא כאילו כמו ידיד
צריך לנגיד לו
לא נעים לסנן הוא כאילו כמו ידיד
צריך לנגיד לו
אז תרשמי לו .. את לא חייבת לו כלום. אפילו לפון לא הגעתם.. בכל שלב בקשר יכול להיות סיום..
מקסימום תגידי לו שלא מתאים לו
וגם מה זה משנה וואצאפ או אינסטגרם הוא יכול להיות ידיד בשניהם
וגם מה זה משנה וואצאפ או אינסטגרם הוא יכול להיות ידיד בשניהם
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל ווטצאפ זה יותר מתקדם כזה
כן אבל ווטצאפ זה יותר מתקדם כזה
אם את בונה אליו לקשר בעתיד ורוצה לשים אותו כאופציה לעתיד פשוט תגידי לו : נכנסתי לקשר ואני רוצה לבדוק. ואם זה לא יסתדר , אז ננסה . עכשיו אל תעברי אותו לווצפ הוא סתם יחפור לך ויבלבל אותך ולא יצא מזה כלום..