9 תשובות
כן זה סבבה
כן
אנונימית
גבולי.
תלוי באופי שלך, ובאופי מערכת היחסים.
ברור שזה בסדר
זה שיש לך חבר לא אומר שאת לא יכולה לדבר עם גברים אחרים
אנונימית
כן
כן, אבל תבהירי להם את מקומם