9 תשובות
כן זה סבבה
כן
אנונימית
גבולי.
תלוי באופי שלך, ובאופי מערכת היחסים.
תלוי באופי שלך, ובאופי מערכת היחסים.
ברור שזה בסדר
זה שיש לך חבר לא אומר שאת לא יכולה לדבר עם גברים אחרים
אנונימית
ברור
כן
כן, אבל תבהירי להם את מקומם
באותו הנושא: