12 תשובות
ברור
אנונימי
כן
כן זה הגיוני, אתם בני 15 סך הכל
הגיוני
כן
לדעתי כן פשוט תנסי להבין אותה
מובן לגמרי. אני חצי שנה יחד עם חבר שלי ואין מה לדבר בכלל על לישון יחד. אתם צעירים, קחו את הזמן
ברור , מבחינת האמא זה די מוקדם והיא דואגת ..
הגיוני. אתם בני 15. מוקדם מדי
כן
כן, אם אני הייתי אמא אני גם לא הייתי נותנת.
באותו הנושא: